Dance moms

Hej!
Här sitter och kollar massa avsnitt av en serie som kallas dance moms, haha vet inte hur jag lyckas hitta alla dessa knäppa serier, den här är ungefär som serien Toddlers and Tiars som jag följt väääldigt länge, nu hittade jag dance moms som sagt och det handlar väll typ om ett gäng sjuka mammor som lever upp till sina barn och barnen är mer eller mindre fantastiska dansare som dansar varje dag ca 4-7 timmar. 
Sedan varje vecka tävlar de i olika tävlingar, de lär sig alltså en koreografi på några dagar som ska sitta helt perfekt vid tävlingen, och ibland får några av barnen en extra koreografi som att tillexempel tävla solo eller att tre stycken tävlar.
Men tyvär förstörde den är serien liiite eftersom mammorna tillbringar sitt liv bakom en glasruta och kollar när sina barn tränar dag ut och dag in och tränaren är en fet tant som har skrikit så mycket att hon knappt har någon röst kvar, tycker synd om tjejerna som måste höra hennes röst varje dag ;)
Ganska rolig serie i alla fall, och snart kommer ännu en knäpp serie som heter cheer perfection den serien kommer jag definitivt följa eftersom det handlar om cheerleading, och där kan man verkligen se hur viktigt cheer är i vissa delar av Usa...

haha kom inte på något att blogga om (:

Bjuder på lite videos från serierna

Dance moms tävlingskoreografi


Cheer perfection sneak peak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0