Halloj!

Hej! Nu är jag i småland, eller vi kom fram igår ;) Helt okej här, det är ju ganska fint där vi bor, precis vid vattnet(och vattnet är riktigt varmt faktiskt) hästar precis utanför husen, en studsmatta och några trevliga släktingar huset brevid ;P Tyvär regnar det ganska mycket.
Idag har vi bara åkt och träffat lite släktingar, vi åt sen middag hos dom. Jag kollade OS gymnastik med Isolde och Måns(en släkting) och så gjorde vi lite annat typ
Nu ligger jag i alla fall i sängen uppe i min lilla koja! haha
Det är typ en stege upp till "övervåningen" där jag sover och sen är det ett räcke över vardagsrummet och köket, kan ju kanske visa bild sen så man förstår min beskrivning ;) Ville inte alls sova här uppe igår fast jag insåg att det var rätt mysigt (: 
Men vi ses!

Liten bild från igår där vi bor (=
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0