Hej!

Hej ;) Vet inte vad jag ska blogga om?  gör inget speciellt under dagarna här ute, hoppar studsmatta, badar, målar naglar, kollar dance moms, läser, solar, joggar, stretchar,styrke... typ det? ;P
Nästa vecka åker jag i alla fall till Småland några dagar, inte kul! Sen åker vi äntligen till Göteborg! det kommer bli treeevligt (: Och vi ska gå på liseberg men vet ni, jag har aldrig varit där....Varje år har mamma sagt att vi ska dit sen blir det aldrig av men den här gången åker vi med kusinerna så då blir det definitvit av (:

Men så länge får man ha det lite tråkigt här ute på landet ;) Jag håller på att lära tilde flickis på studsmattan, hehe går väll helt okej...hon är inte direkt någon naturbegåvning på gymnastik, nä men vi ska klara det ;P

haha vi ses!

hahah snygga thailandtjejoor!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0