ooops!

Hejj! sorry för att jag uppdaterat sämst, verkligen!
Har haft lite problem med blogg.se appen kommer inte in på bloggen där det står att det är fel? och när jag loggar in nu via datorn funkade det, och jag sitter så sällan vid datorn nu för tiden så jag har inte orkat blogga under veckan. Men får väll bli lite ändrig på det kanske?
eller jag ska försöka fixa med blogg appen kanske måste ladda ner den på nytt...
Tänkte bara visa att jag inte slutat blogga! Haha jag jobbar fortfarande med min cheerblogg men det går som sagt snigel snabbt eftersom jag är verkligen dålig på att göra headers men jag har i alla fall lyckats få fram en bild på testbloggen haha ;) Men det kommer väll en vacker dag?
Så länge får ni övriga läsare lida med mina cheerinlägg =)
Men vi ses ska försöööka bli lite bättre för jag har några trevliga bilder att dela med sen :)
Sorry har inte några bilder att visa nu för hela datorn laggar!
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0