Färgar håret

Hej jag är så grym på att blogga! Haha nä...
Är på väg till träning, taggish! Var ju typ två veckor eller något sen jag senast var på träning, jag har färgat håret idag också, utväxterna mest, det blev helt okej, inte värre än dom andra gångerna iaf! kanske visar bild sen? Och nu har vi egentligen internet så blir bättre bloggning nu, det kommer massa Thailand bilder snart, kanske på onsdag, sorry att jag är så seg men väntade på att vi skulle köpa ny laptop så nu har jag fått över Thailand bilder till nya datorn men orkar lägga ut dom i kväll och imorn är det träning, och tisdag plugg innan prov så... =) det kommer iaf, lägger kanske ut ett par bilder som är tagen me iPhone
Vi ses! /Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0