godnatt! <3

heej, sorry att ja inte har bloggat på ett tag eller bloggat ordentligt!  men jag väntar på att fv ska blogga! men icke sa nicke ! hon kom hem samma da som mig men hon har inte bloggat! eller ringt på min födelsedag! THAT BITCH! xD aja hon har säkert inte ens internet ! ;) men aja nu ska jag snart sova ! men först vill jag fb..a lite eftersom jag inte har hunnit eftersom jag har pluggat matte !! DUKTIG! jag har prov imorgon! :D men aja Imorgon så ska jag till skolan och efter det så har jag matte! efter matten så ska jag åka till mormor! har inte varit där nu.. på ett tag :P haha typ 5 dagar ;) men yes yes nu ska jag booka vidare så see you!<3
Jag och Anna! :D på eng B <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0