Hahaha glömde blogga :P

heej, sitter i soffan ska till skolan strax :) jag kun inte blogga igår för min bror hade datorn :P hihi men aja igår så va jag i skarpnäck efter skolan och noppade ögonbryna :P dom blev lika bra som förra gången. Efter skarpnäck så dorg jag och frida hem och typ satt vid datort ;) och senare mot kvällen så blev vi sjukt flummiga! vi körde en tävling jag skulle ligga på frida och hon skulle dra sig mot dörren för att kunna gå hem xD hahahahaha jag är ju inte den smalaste personen heller hahaha as kuligt! När frida hade gott så började jag flumma hårt med min bror och hans tjej xD as roligt ! jag blev fett Flummig och hoppade omkring och sjöng xD hahaha här kommer lite bilder vi ses sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0