Herre GUD!

heej sitter hemma hos pappa och har nyss sätt klart paranormal activity 3 med golnaz :) (pappas tjej) haha asså vi satt och bajsade på oss helt seriöst! blev fett rädda! vi har typ sjukt mycket godis kvar så vi ska typ sitta och kolla på tv lite så vi slipper vara as rädda! haha och jag kommer typ inte kunna sova kommer typ sova med lampa!! och hoppas värkligen inte att den släcks mitt i natten FYFAN! då kommer jag seriöst DÖ! men aja idag har jag träffat en kompis och sen efter det drog jag till stan för att möta upp pappa.. vi skulle äta middag på en eritreansk resturang ;) de va god mat där.. efter det drog jag till pappa med alla ;) ( alla är pappa,golnaz, nelly och kevin ) och sen så kollade vi typ på hang over II och någon barn film O.o aa de va typ min dag :P nu ska jag kolla på tv så vi se senare puss ! <3

har ingen bild att lägga ut så ni får klara er på ett långt inlägg :) men vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0