I'm back!

Hejj! Nu är jag liksom tillbaka! Kom hem tisdag natt och internet ville inte funka inte ens på min mobil? Förutom nu när jag inte är hemma(åker till skolan)
Har iaf haft det bra och vill inte vara i Sverige! Det är så kallt här! Vadå det börjar bli vår?! ;P
Haha det som är bra med att vara hemma är att nu slipper jag äta thaimat! Ush vad det är äckligt, jag tycker personligen att thaimat är ganska överskattat, klart det finns rätter som är goda och så men inte så där sjukt gott! Vet att dom flesta som säger att thaimat är gott har aldrig varit i Thailand och ätit riktig thaimat, jag åt det kanske 4 gånger i Thailand sen valde jag Inge thaimat resten av semestern typ?
Haha okej konstigt inlägg pratar om thaimat?? ;) kommer iaf inte bli bra uppdatering från mig på ett tag, dålig internet och jag måste koncentrera mig på skolan nu -.-
/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0