Imorn gäller det!

Varit ganska dålig uppdatering från mig idag, men jag har haft massa att fixa inför imorn, packa färdigt, städa rummet, hjälpt tilde packa sin leksaks väska(dock packade hon typ i varenda leksak hon såg -.-) 
haha jag är så otroligt dålig med tid!! Har planerat hela veckan att typ fixa musik till iphone, kanske skaffa ett par nya filmer till datorn, göra några tidsinställda inlägg, fixa naglarna i en mer sommar färg än körsbärsröd(haha super viktigt!!) 
tror ni det blev av??... NEJ! :D det är så typsikt mig att göra liksom allt det där nu i sista sekunden haha, that's me
Jag tror inte det heller blir bra uppdatering imorn, måste hinna duscha, packa min flygplansväska(vafan säger man? ;P)
och lite sånt där, vi ses nu måste jag fixa musik!!

hihi ska checka bring it on 4 på planet ;) Det är en av dom bästa filmerna ever ni
vill inte veta hur många gånger jag sett den, jag kan säga replikerna utan till typ, haha!

                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0