Min Längtan Är STOOR!!!

heej, sitter i rummet och är strax klar för att dra till skolan :) men jag kan inte sluta tänka på London! asså fatta att jag ska dit om någon vecka bara!!! såklart kommer jag blogga där för det är trådlöst interner :D asså fatta vad jag ska göra föst när vi kommer dit så ska vi shoppa i 3 dagar eller 2 sen ska vi träffa mammas kompis som är en känd modell och skådis !! så ska vi chilla med honom! sen så vet jag inget mer en att jag ska äta FETT MYCKET PÅ KVÄLLEN!!! YEAHHH! men aa asså längtar så mycket till shppingen! vill ha nya grejor ! :Pmen aja idag så börjar jag 9.20 så jag ska typ vara i skolan 9.00 så att jag har tid att chillaxa :P efter skolan så ska jag bara hem och plugga sönder till provet ! men bara till 21.00 för efter det får jag ont i huvudet och börjar bli trött......yes men aja de är typ min dag.. men vi ses senare pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0