Nej!

heej, idag skulle jag bloggat as mycket men så blev det inte satt på genrep och höll på att somna! de va fett tråkigt tills... Alona gjorde min dag! hahahahaha vi skulle dansa till en låt som vi har tränat till fett länge och helt plötsigt ramar alona och drar mer sig hela pallen som vår kör lärare stod på! asså gissa om jag dog av garv !! hahahahahaha asså hade inte garvat så mycket på länge! haha fett roligt asså.. efter det så va det typ bara massor av tråkiga låtar som vi sjöng! japp imorgon så börjar jag klockan 10.. jag ska vara i eric ericsonhallen då men eftersom de bara är massor av onödigt skit så pallar jag inte så jag och alla andra kommer typ vid 11 eller senare :P hahaha fattar inte varför vi ska vara där så tidigt? lixom konserten börjar klockan 3 man ba :OO PALLISKI ! aja nu ska jag dra så vi ses senare men jag ska lägga ut fina videos på mig och några andra sen vi ses pöss
en bild där jag ska ha konsert imorgon ;) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0