prov imorgon..

heej , sitter i soffan och chillar medans mamma färgar håret :) idag har jag varit i skolan.. senare på skoldagen kom amira och yasmin och hälsade på :) trevligt trevligt och sen så blev jag tvungen att dra med mamma till stan.. mamma skulla köpa en jacka och en väska .. och sen efter det så åkte vi  till nacka och köpte suschi i finntorp :) efter vi hade köpt mat så gick vi hem och åt.. och började plugga inför provet.. yes jag har prov imorgon :( tråk depp! aja men nu har jag äntligen pluggat klart och är redo för att ta det chillax ;) aja nu pallar jag inte blogga mer vi ses pöss!
juste nu är det bara!!!
tills LONFDON BITCHES!! HAPPY HAPPY! :D + att jag kommer vara ledig på Onsdag ! halva dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0