Spikade dagar..

Torsdag (idag) : engelska glosor.
Fredag: No Prov Atomer..
Lördag: Träffa Pappa..
Söndag: Plugga ihjäl mig inför so provet.
Måndag : inför so provet
Tisdag: So muntligt Prov.

yes yes de är mina dagar!! de kommer bli så mycket plugg! har typ ingen tid att göra annat :( JAG VILL VARA FRII!!
aja idag fylle min mormor år ! :D jag tror att det till och med kommer vara en liten fest på söndag :/ så jag vet inte om jag kommer kunna koncentrera mig så mycket :// aja får fixa det på något sätt :P aja nu ska jag snart åka till skolan börkar kvart i 9 :) så jag ska typ åka härifrån halv :P men nu ska jag fixa mig klart så vi hörs senare pöss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0