Stress och chill!

Hejj! Nu är jag hemma ska äta och plugga lite sen åka på träning :) riktig chill dag idag vi byggde elbilar till ett projekt och sen direkt efter lunchen var jag bara uppe vid musiken med mitt lilla band haha, för man ska vara en grupp typ och så väljer man låt och efter man övat redovisar man ;) gick bra vi fick B :P och jag måste alltså börja spela lite gitarr igen -.- men jag måste säga att om jag inte hade gått på gitarr innan hade det inte varit lika lätt med ackorden ;) så det var kul det var dock mindre kul att jag fått en blåsa på tummen :(
Haha men vi ses ( träffade förresten alona på bussen från skolan idag! <3)
//Felicia

När det är varmt blir mitt hår super lockigt eller vågit haha ni skulle sett mitt hår i Thailand det är ju så fuktig värme där att om jag badat i havet och inte tvättat det sen så fick jag i princip affrohår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0