Sunshine!

Hejj på er! Jag sitter på busshållplatsen och är på skinande humör! Vår vädret är helt perfekt! Solen är såklart ingenting gemfört med solen i Thailand men jag gillar Sveriges vår väder man blir på bra humör! Och det perfekta är ju när jag lämnade Sverige var det molnigt kallt och regnigt när jag kommer tillbaka är det vår sol! Så nu kämpar man med att få lite ynklig sol på ansiktet för att behålla färgen ;)

Haha och vet ni vad! Imorse på idrotten körde vi volleyboll och.... Jag tyckte det var kul?! Haha nä men jag kan tycka boll sporter är kul om man inte kör seriös match med hela klassen och det är sjukt många proffs med
Aa det var senaste nytt :P och jag hade engelska prov det gick bra haha!
Hejååå <3
/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0