Taggish!

Hej på er! Har precis ätit lunch och ska nu duscha och fixa mig till träning sen i kväll, ja vi åker idag, jag kommer bli hämtad med bil direkt efter träningen haha :) fast jag önskade att jag hann åka hem innan och ta en dusch :(
Aja ni får stå ut med ett par hypade bilder av mig från lovet jag älskar nämligen att göra gymnastik på morgonen i vardagsrummet så jag har stått på händer, hjulat, gjort handvolter och övat på gymnast flickis ;) sen kan jag nästan en chest stand, men det är så sjukt jobbigt att få över all tyngd till ryggen för fötterna ska ju nudda golvet, haha vafan ingen bryr ju sig! Det här är därför jag borde skaffa en cheer blogg, men.... Jag kan inte göra header -.-
Haha vi ses ha en bra söndag, det kommer jag iaf ha;) /Felicia
(jag vet min pyjamas är as snygg haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0