Thai inlagg

hejj! bloggar fran thai dator med engelsk\thailandsk dator sa blir lite konstigt :P igar red vi iaf pa elefanter, vi gjorde det forut ocksa men det var lie roligare den har gangen for dom fragade om jag ville sitta pa elefantens hals sa jag red hela vagen pa halsen :D sen efter kom en guide och vi gick i regnskogen forst till fladdermus grottan, det var sjukt manga fladdermoss valdigt coolt :) Sen gick vi vidare till ett vattenfall och badade dar, valdigt skont eftersom det var sa varmt att ga i skogen.

Vi ha varit idag dar vi bodde forut och hangt vid strandenochsa var vi lite med vara grannar och nagra slaktingar till dom(haha lite skumt vi akte till thailand samtidigt till samma plats) och jag,mamma och isolde gick till varan gamla skola dar och vi traffade nagra vi kande :)
tror inte jag bloggar sa mkt mer vi far se om jag far tillgang till internet vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0