Sunshine!

Hejj! bloggar från soliga varma Thailand :D haha jag har det såklart as bra här och jag äääälskar vårt hus här =)
vi är faktist lite sugna på att flytta tillbaka hit igen i ett par månader, men vet ni vad!
Våran första morgon där började väll inte så bra...på morgonen kändes allt helt perfekt tills vi märkte att det varit inbrott i vårt hus...och dom tog ju inte lite direkt, våran laptop, en ny HTC mobil, nästan alla våra resepengar, och daniels pass!
och fatta PASS! som tur kom en thailändsk kvinna med daniels pass senare under dagen och sa att hon hitta det vid 7eleven, men man fatta ju att hon blivit skickad att lämna det, hur som helst skit läskigt ju att några främlingar smygit in i vårt hus och snott saker när vi sovit och dom var ju inne i mammas,daniels och tildes rum och tog grejerna precis vid sängkanten! och min dörr var öppen på morgonen dom hade ju öppnat min dörr och tänkt gå in, min iphone,dator och systemkamera låg ju precis vid sängbordet! (dom tog som tur inte det)
jag låg helt själv dessutom på nerevåningen, är skit rädd nu när jag ska gå till badrummet det känns alltid som att dom står där utanför, och det råkar stå en jävla buddha staty som är helt svart på kvällen tror hela tiden att det är dom!
jag låser iaf min dörr nu med hasp som sitter i golvet och taket och sen dörr lås! haha ni kanske tycker det är överdrivet men ni skulle göra samma sak om det varit främmlingar på natten och tagit massa grejer!

Som tur fick vi iaf massa pengar av daniels mamma, men vi förlora massa bilder från vår laptop och sånt 
vi lever iaf :P 

Annars har det varit bra, har väll tagit lite tid att få upp min solbränna efter det långa sollösa vintern, men nu kommer det, men solen är så sjukt stark här, kommer liksom inte undan med den starka solkrämen(mammor ni vet...)
Imorn ska vi iaf rida elefanter haha! och om jag hinner imorn blir det också minikyr och pedikyr ;)
kan ju försöka berätta mer sen om jag får tillgång till internet igen (oops långt inlägg...)


men vi seees ska typ sova nu jag lever ju 6 timmar före er hihi i framtiden ;P
här får ni lite bilder! från thailand <3



hahah isolde är seriöst cp! :P 
 



haha bara tog några bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0