Vi tjejer vill ha rätta grejer! ;)

heej, kom nyss hem från en lång dag.. det började med att jag va i skolan , efter skolan så sa ronja att hon ville hitta en jacka till sig.. så då drog vi till sickla och letade.. men vi hittade inget så då kom jag upp med de fina förslaget att dra till stan.. alona höll på att döö för att hon va så trött :P men jag och ronja va pigga och drog med henne! ;) så när vi kom till stan så letade vi runt kanske i en halv timma tills vi hittade den gyllende butiken ZARA!!! hahaa men aa där hittade ronja en jätte fin skinnjacka :) såå aa efter vi hade köpt jackan så drog vi och åt för annars skulle vi dö på hem vägen ;) aa sen så åkte vi alla hem :P och det var min dag! roligt va!.... men aa nu ska jag typ sitta och plugga inför mitt muntliga prov som jag har på onsdag tror jag O.o hhhaa aja ni ses senare pöss på er gibbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0