Baaad uppdatering

Inge vidare uppdatering från mig! Men jag hinner inte -.-  Var iaf tvungen att vara hemma idag vaknade med värsta magknipen....jag tror jag drack för mycket mjölk?? haha min mage gillar inte mjölk, jag dock äääälskar mjölk ;)
anyway var ju inte så kul det kom och gick 24/7 hela tiden blev ju tröttsamt tillslut så gick och drack ett stort glas mjölk bara för att liksom.... haha nä men nästan, jag är så smartyy =)
Har iaf roat mig idag med att kolla America's next top model, toddlers and tiaras, little miss perfect, project runway
sen ritat? haha no lifer :D och pluggat det var det "bästa" med dagen ;)

hahah vi ses ska göra mig i ordning sen sova vi ses <3

Ni kanske börjar märka att jag börjar få bildbrist nu! för nu kommer en sån där tråkig Thai bild för er igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0