Imorn

Hej! kollar lite på youtube och har precis kollat ett toddlers and tiaras avsnitt, det var ett riktigt tråkigt avsnitt, något husdjurs tema och jag tycker mest synd om djuren som var tvugna att stå på scenen med småbarn, det var en 4 åring som kom ut med en kopplad kalkon på scen?!

haha men imorn kommer jag nog få veta angående tryouten men jag har redan förberett mig att det blir B lag, men det betyder ju inte att jag kommer ge upp på mina volter och annat avancerat, jag kommer självklart gå på open gym(voltträningar) gärna ta privat lektioner och annat nödvändigt =)
Men jag ångrar inte att jag gick på tryouten och jag har faktist bara tränat det här i ett år men ändå har jag utvecklats sjuuukt mycket det går typ inte ens att beskriva hur mycket skillnad det varit från förra året och nu!  
 vi sees <3 (btw Queen bloggaaa! jag bloggar inge bra)

guud ni måste se videon! Om man sett Mackenzie myers är den så mycket roligare men kolla ändå ashley tisdale spelar mackenzie som 22 år senare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0