Holaaa

Holaaa! Haha
Ligger och kollar på "vakna med the voice" för kolla på Oscar zia som är med idag (: wiee <3
Igår var jag på en special träning, jag hade lovat mig själv att försöka ta det lugnt i lovet, fast det går inte riktigt om man är jag (: så jag och Tindra gick på den träningen, det var som en tryout förberedande träning, jag blir ju senior nästa år och ska söka till senior A Tindra hade tänkte söka till Junior A :)
Träningen kanske var lite för lätt för mig eftersom jag redan tränar på A nivå men jag fick prova vara bas så det var ju nytt ;) har bara vait bas på nybörjar nivå och bara varit topp på mer avancerad nivå så det var bra att jag fick prova. Hahah jag försöker fördröja tiden till halv 9 genom att blogga!


Bloggar nog inge mer idag för idag blir det bröllop....tråkigt, men ska kolla x factor på mobilen <3
//Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0