Jb tröjor!

Hej! Kollar x factor som vanligt ;) har en känsla av att Isak står i duell igen :( Hoppas såklart inte men man vet aldrig?
Anyway, idag var jag som sagt på gymnasiemässan, och det var as bra! Jag plockade på mig en massa olika informationspapper om olika gymnasium men estetisk linje kommer det bli! ;) Just nu funderar jag mest på kulturama och S:t bodvid.
Haha gymnasiemässan är ju inte bara massa gymnasiesökanden och sånt det är också största flirt stället! Gud vad dom flesta killarna höll på och flirtade med oss! Haha
Men sen efter drog jag och massa till stan och åt lunch sen gick vi runt lite och jag köpte ett nytt iPhone skal. Haha Sen typ försvann alla så jag och Mickan gick och köpte varsin Justin Bieber tröja :D haha äskar den! Så gick vi mest runt och kollade i affärer och vi fick gratis iPhone skal ;) Vi provade världens random outfit, kan verkligen inte lägga ut det!!! sorryyy men sjuk var den ;)

Haha men vi ses! Blir väll lite depp sen? Tror Isak tyvärr åker ut -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0