Kör på ännu ett inlägg!

Hajj! Ska väll sova snart, men tänkte köra ett litet inlägg innan mest för skojs skull typ (; haha hur som helst, sjukt trött håller på att somna när som helst!! La mig liksom tolv igår och gick upp 6 imorse och sen åkt buss i 3 timmar till Falun i Dalarna! Sen nu på kvällen har vi flippat runt i "discorummet" (haha!) med massa nice music och sånt ;) Anyway jag har faktiskt fått ett bra första intryck på Falun (: En bra första kväll och det är ganska så stort här så man bara springer runt i mjukisar och ser allmänt dum ut :D och mitt emot där vi bor finns en byggnad där ett gammalt mental sjuk hem ligger!? Super creepy ju :P haha finns massa spökhistorier om den...och så måste jag tillägga att vi har det bästa rummet ever! Jag har en dubbel madrass för att det är fyra sängar men vi är bara tre här, så jag tig ena madrassen och vi har eget badrum med dusch, toa och handfat (dom andra måste gå till allmänna) sååå great...Haha men vi hörs sitter bara och skriver en massa bla bla (:
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0