Seg helg

Hejsan! Orkade inte blogga igår, var ändå bara på släktmiddag, dom för en gångskull inte var så tråkig (: sen på kvällen små kollade jag på "the hunger games" medan jag höll på med mobilen, idag har jag mest pluggat...hatar No!!
Sen imorn börjar äckel skolan....haha -.-
Och veckan därefter drar 9.an till Falun(orkaaa) sen när det är över så ska jag koncentrera mig så på träningen....kanske skolan också?

Haha min helg har varit helt okej, fick ju inte bästa avslutet på fredag kvällen, jag va helt förstörd efter att Oscar åkt ut! Dessutom uppdaterade han inget på instagram,twitter eller fb. Alla typ överflödade med kommentarer och tweets, sen idag la han äntligen ut en bild på instagram med en text där han typ berättade lite, så alla blev typ "lugnare" eller vafan jag ska säga ;) nu är han väll antagligen hemma i skåne! Nu är Isak den enda jag tänker rösta på

Hahah nej men gud jag är verkligen inte mobbad som typ tar XF på största allvar ;) Det var min helg iaf....//Felicia

Mobil nördar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0