Sista dagen!

Hej! Då var det sista kvällen här på Falun. Ska bli nice att komma hem men det har också varit grymt kul! Utan alla snabba datorer och tv apparaterna kommer man på en massa random grejer man kan göra. Veckan har gått riktigt snabbt!! Skulle faktiskt kunnat tänka mig att stanna två dagar till....För jag älskar mitt rum jag bor i för min säng är så skön, vi har eget badrum, det är lugnt när man ska sova och när man vill ha crazy går man bara till några andras rum haha (: och jag gillar att det inte är några föräldrar som håller koll på en. Ett riktigt flum hus helt enkelt! Dock inte roligaste sista kvällen, för jag och Kajsa orkade inte dansa på slutfesten vi var tyvärr lite för stela, så vi gick ut och åt korv! Haha
Imorn måste vi upp tidigt eftersom vi måste städa rummen och ha en sista lektion sen bär det hem till Stokholm

Sees, bilder kommer när jag har bättre internet. //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0