Vad har hänt med Ville?!

Hej! Är hemma från skolan idag, eftersom jag har haft(och har)feber hela morgonen.
Passade då på att kolla dom två nya avsnitten av "portkod 1321"
(En 10 minuters lång webbserie som visas på SVT) Men minns att när jag och en kompis kollade den på bussen hem från Falun så kände jag igen en kille därifrån sen såg jag ju vem det var!

Ville från "livet enligt rosa"
Jag älskade den serien när jag var liten och kollade om hela serien i somras(allt finns på youtube om man är sugen att checka)
Hur som helst kändes det så konstigt att se Ville så stor ;) eller Freddie som han egentligen heter.

Kolla skillnaden liksom! Ena är från första avsnittet i Rosa och andra från portkod (: //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0