1 day <3

Hej! Fääät tråkig dag ;) har i princip bara räknat matte idag...ush sjukt tråkigt! Men jag fick massa gjort, så det var bra (: min Gösta berling bok redovisning gick verkligen åt skogen! Inte för att jag inte var färdig med boken utan för att jag inte kom på vad jag skulle säga, så det blev konstiga improviserade ord och meningar, som jag ofta gör vid redovisningar ;)

Nu är jag iaf på bussen mot träning! Det jobbiga blir att gå ut och jogga eftersom det är kallt och regnigt och vi springer några kilometer...det bra blir gymnastiken ;) hahah och imorgon är det äntligen fredag = x factor!!
Jag och Lisa ska vara där riktigt tidigt! Berättar mer sen! Ses
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0