Åh herre!

Hej, haha Gud ni skulle sett mig när det var dags att säga vilka som skulle vara kvar i x factor, och jag höll på att dö när han stod där som tredje personen kvar! Om han hade blivit andra person kvar hade han säkert åkt ut eftersom det är juryn som bestämmer och den där juryn kommer alltid med dåliga kommentarer!
Hahah förlåt har aldrig varit en bra bloggare ;P Men aa är i alla fall glad att alla mina favoriter är kvar speciellt Isak!
För jag ska ju se honom nästa fredag!!! Kommer ta en evighet ju ;)
Hahah såg förresten en tjej från mitt lag på Xfactor :D men vi ses, yes mina inlägg är sämst
//Felicia

Wiee Isak! Dock fick han fel låt andra gången i rad!! Och kläderna är hemska, verkligen inte hans val ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0