cheer live

Hej! sitter och kollar på cheer showcase live , på amerikanska lag (: haha det är typ 50 lag i en förening?! och jag tyckte att vår förening hade ganska många lag! haha :P lite kul är det :)
Innan kollade jag när oscar, isak och några andra från x factor gängen hade en livechatt (: missade dock en massa -.- men dom ska ha imorn också och jag har bästa frågan till isak,, hahah! ;)
 
Hade iaf en speciell volt träning som vi kommer ha tre söndagar och det var sjukt tråkigt! Blev ju placerad i en grupp där man hade förövning till flickis och typ tränade rondater och hjulningar? bara för att jag inte vågat komma över min lilla rondat flickis spärr! Men nu vågade jag, och så fick man typ inte köra det så kunde bara köra rondat flickis på en mjuk nerförsbacke -.-
Var verkligen inte kul hade hoppats att dom sagt åt mig att jag får flytta upp nästa söndag till den lite mer "avancerade" gruppen så att jag kunde få köra rondat flickis....Men nope måste tillbaka dit nästa söndag och öva på hur man hjular typ? kul att man fått börja på bricka ett igen....
Man ska ju utvecklas på dom här träningarna, jag skulle kunna köra allt i sömnen!
aja nu är det som det är -.-
 
vi sees ;) ska fortsätta kolla!
//Felicia
 
älskar world cup! (som är en cheer förening i usa) om jag har rätt nu så har vi samma koregrafer som vissa lag i world cup (: Tycker faktiskt att man känner igen vissa steg och sånt ibland ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0