Good morning!

Hej och godmorgon ;) jag hade en sjukt bra kväll igår! Omg först kom vi dit typ 3 timmar innan dom öppna dörrarna, så vi stod utanför Globen as länge i regnet och höll på att frysa ihjäl, men eftersom vi var en av dom första som kom så fick vi något sorts VIP kort som jag skrev innan, så när vi äntligen fick komma in och sen ta våra platser så fick vi skit bra platser! vi satt längst fram lite mellan juryn och den långa "scenvägen" ;) vilket också var sjukt bra platser! Haha när Oscar sprang hela vägen på den scenen och var typ en halv meter i från oss skrek jag extremt högt ;) (förresten ramlade oscar sen och gjorde typ en kullerbytta haha) Sen när Isak kom visste jag inte vad jag skulle göra fick typ glädjepanik?
Jag varken hörde låten eller bedömningen såg bara Isak!
Hahah man ser typ mig i bakgrunden stå och vifta med händerna och har värsta paniken när han uppträder :P

Men sen på pausen ska vi gå på toa men då hör vi någon säga: autografer
Vi ställer oss direkt i kön! Haha vissa tjejer där är så naiva dom framför oss var typ 11 år gamla och skrev sitt nummer, tweetnamn, instagramnamn? till isak och Oscar Tror dom att dom kommer ringa eller skriva till ett par småbarn?
Men sen fick vi välja vem vi ville ha autograf av, vi valde Isak såklart! Fyfan stod bara några centimeter ifrån honom, och jag prata med honom <3 men när jag tänkte fråga om jag fick ta en bild med honom och han fråga vakten om det gick så drog bara vakten bort oss! Så fick snabbt ta en bild på honom bilden blev typ suddig -.- När x factor var slut så började xtra factor och då stod vi vid scenen och efter en väldigt lång tid fick vi en kram av Oscar! Haha ville såklart ha av Isak också men han sprang runt överallt och hann inte :( Hehe får bli nästa gång! Men Isak är fan mest populär där, alla skriker hans namn, har mest skyltar med honom! Har ingen aning men Jag tror han kommer bli stor i framtiden för han är ingen kopia , Isak är originell! Något nytt liksom! (: Hahah oops vilket långt inlägg, men skit kul var det i alla fall och jag hoppas få träffa Isak och Oscar någon mer gång! ;) //Vi ses ska äta frukost //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0