Haha noo fml!

Hej! Haha guud vad pinsamt, är med i en tävling och då skulle man lägga ut en ful min på sig själv på Facebook på gruppens sida och alla mina Facebook kompisar kommer typ kunna se den!!?
Haha awkward...och jag gjorde verkligen en av mina fulaste miner! ;)
Dom flesta gjorde ganska tråkiga, så man kanske en liten chans att vinna? ;P det hoppas jag verkligen så det var värt att skämma ut sig! Haha priset är att man får en privat videochatt med några från x factor gänget :D
Btw så svarade Isak och Oscar på mina kommentarer i videochatten! Haha bad Oscar sjunga bumbi björnarna...såå Han gjorde fan det? ;) och Isak svarade på min sjuka fråga som några från x factor gänget började as garva åt :P
That made my day (;
//Felicia

Haha wieho vi kör lite mössa pics!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0