Halloween!!

Hej, haha bloggar lite ;) min syrra och hennes kompis har en halloween fest och jag älskar verkligen att fixa och pyssla till det på speciella event ;) så jag har dragit på mig massa blod en svart kappa, dragit upp byxorna vid smalbenen och satt på massa blod på benen och fötterna :D och sen står jag vid hallen bland alla jackor och skrämmer deras kompisar när dom kommer ;P skit kul! Och det är halloween musik i bakgrunden (alltså vind, skrik, gnisslande dörrar och sånt)

Haha sen drar jag väll mig upp till skogen och skrämmer dom på deras spökrunda (: haha chill lördag :P

Vi ses //Felicia

Haha man ser inte så bra men det är massa blod på benen
(hahah försökte se lite läskig ut? ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0