Hänger hos my mormor

Hej, sitter hemma hos mormor som fyller år idag(på halloween) innan jag, Isolde och Tilde gick ner till mormor bakade jag amerikanska äppel och kanel muffins, det är mitt egna recept och jag brukar sällan följa ett recept exakt ,nu för tiden, jag gillar att experimentera typ ;)
Igår i alla fall var jag med Queen hela dagen i stan, vi kollade mest runt i affärer, fikade och pratade ,sen var Queen super snäll och gick med mig till hotellet där dom från x factor bor ;) ville gärna träffa Isak och Oscar, men dom kom aldrig så sen orkade vi inte, och det var typ massa småbarn som stod utanför och verkligen väntade på dom ;)
Men vi träffade Aisan och Katja också i stan, sen drog iaf jag och Queen hem till mig och hon sov över, vi körde lite olika videochatter, lyssna på musik, tog en till ful bild på mig till tävlingen, haha och lite sånt ;)

Men vi ses (: //Felicia

Me and la queefa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0