Höst loov!

Hejsaaan ;) ligger i sängen, kollar tv och äter havregrynsgröt :P haha jag har kommit in i någon havregrynsgröt period? Älskar det verkligen! Idag har jag ätit det 3 gånger?! Haha till frukost, mellis och middag nr.2 (eftersom min mormor fick för sig att jag inte skulle
äta? ;P) haha jag blandar i hallon, lingon sylt och kanel!? ;P intressant kombination typ...Nä men det smakar toppen!
Imorgon är det sista skoldagen <3 sen får man äntligen lite vila, vill ju till stan och bara röja i lite affärer och hitta Isak och Oscar såklart <3 btw! Imorn är det Halloween utklädning som gäller i skolan, tar nog bara ett par störda vampyr tänder, orkar inte överdriva

Men vi ses (;
//Felicia


Haha en retard bild på mig den goooda gröten efter 3h träning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0