Imorn gäller det!

Hej! Ligger i sängen och kollar på MTV och bloggar ;) ska väll lägga mig snart, eftersom jag måste upp typ klockan 7.30 imorgon -.- Det är ju showcase imorgon, ska bli as kul för vi har tränat hårt med vårt program och nu ska vi få se alla andra tävlingslags program i vår förening (: Alltså som en uppvisning men med bara tävlingslagen, men föräldrar och sånt får också komma men man får inte filma eftersom det inte ska riskera att läcka ut på internet innan tävling i vinter såå sorry ingen video ;) kanske bilder?
Haha föresten(vänder helt på ämnet nu) såg precis att Isak retweetade mitt tweet till honom :D blev skit glad! Hehe ingen stor grej...bara om man heter Felicia och blivit "lite" besatt av honom! Sen fixade jag min loggbok och satte in min Isak autograf i min skolloggbok! Haha nu älskar jag den ;)Eller... den kommer i alla fall bli betydligt roligare att använda!
den blev lite personligare, hatade bilden som redan var i loggboken innan, mådde illa av färgerna(alltså det sitter som platsfickor i loggboken som man kan sätta in bilder och annat)

Haha men vi ses kan blogga lite imorgon, på bussen eller så (: //Felicia

(haha min loggbok ;P)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2150662/images/2012/pic_508317dc9606ee036e92cb91.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0