It's finally Friday!

Hej! Sitter på bussen extra tidigt idag eftersom jag och min idrottsgrupp har simning nu på morgonen, och vi ska vara i vattnet innan 8! Ush orkar inte,det är dessutom i äckliga Nacka simhallen...
Anyway igår hände det lite grejer i hallen, kan berätta lite kortfattat. Jag kom till hallen och stod och pratade lite innan vi började, sen kommer några miniorer(från vår förening) och säger att en tjej i vårt lag håller på att svimma i gropen(ridån var nerdragen så man såg inte att dom var där och hoppade runt) tydligen hade hon gjort en handvolt på flera mattor som var upplagda ner i gropen och sen "rullat" över och hamnat på magen så att armarna dragits bakåt eller så(svårt att förklara) hur som helst hade hon väldigt ont så ambulansen fick komma och hämta henne. Jag hoppas hon verkligen mår bra och att hon inte brutit något! Det hände ju i somras på cheerlägret då bröt en tjej sin arm i en flickis och fick åka ambulans.
Haha här rullar ambulansen för fullt ;)
Nä men man får hoppas att det inte är något allvarligt, vi ses! ;P//Felicia

Där vid det röda ligger ena gropen, det är som en mjuk madrass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0