Movieee

Hejsan ;) sitter och kollar på Justin biebers film "never say never" riktigt häftig film faktiskt, kommer ihåg när jag såg den första gången. Jag fick världens respekt för honom!
Anyway idag har jag varit och köpt skor och lite annat med my mom! Fick med mig ett par boots, var inte helt förtjust i dom, kände mig så stor i dom, ville hellre ha uggs men vi bestämde att vi köper det i vår istället för dom är ju egentligen inte gjorda för vintern
Och jag vill kunna ha ett par snygga uggs som inte behövt bli slitna av vintern,sen när vi åker till England ;) i alla fall och sen träffade vi Lisa och hennes mamma, dom körde också på en shopping dag ;)
Haha aja vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0