Orkar inte vara feg ;)

Hej! Och godmorgon ;)
Har legat och kollat Harry Potter part 2 på tv sen tidigt imorse....ja jag vaknar alltid tidigt nu för tiden -.- kan inte sova till typ tolv längre, kan ha varit vaken till typ 1 men ändå vaknar jag 7?
Idag tänkte jag iaf först städa mitt rum, det ser ut som en svinstia typ? Haha jag gillar egentligen mitt rum....när det är städat men jag hinner verkligen aldrig städa! Har så mycket med skolan och träning att det blir så att man slänger kläderna på skrivbordet, smink och papper över hela sminkbordet, skolskit på golvet, en överfylld papperskorg och tallrikar på nattduksbordet! Haha
Sen ska jag på träning, hade tänkt sätta min jäkla rondat flickis idag, orkar seriöst inte vara feg längre! Bara för att jag hamnade på nacken för typ 4 månader sen vågar jag inte? Det var typ samma sak med min stilla flickis, vågade inte utan att någon passade på mig, tillslut tvingade dom mig att göra själv så jag gjorde det och klarade det. Sen vågade jag på hårdare och hårdare golv (: ska verkligen försöka samma sak igen! Volter är typ 40 % teknik och 60% mod, eller något sånt ;) (beror väll på vilken nivå man är på) till juluppvisningen ska jag kunna rondat flickis på blåmatta, det är mitt mål!
//Felica
Hehe vi ses (:

Rondat flickis flickis (med pass) Från min och Lisas privat träning i somras :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0