Seg vecka jag dör!

Hej! har inte bloggat, jag vet...Men nu bloggar jag ;) Önska verkligen att det var fredag imorgon, avskyr torsdagarna i skolan! Jag hinner inte prata eller vara med någon!  har ingen paus, jag hinner knappt äta lunch, istället måste jag sitta forever alone i matte studion -.-
ush ush ångst inför imorn, den toppar med måndagar,tisdagar och onsdagar haha :P Men det är väll priset man får betala för att mina fredagar är bäst! haha slutar 12.50 och har idrott, sen pratar man typ bara? ;)
Ååh är fääät taggad nästa fredag! I skolan ska jag försöka fixa någon nördig skyllt uppe i bild och form korridoren
om någon är med såklart, ;P
Sen på kvällen ska jag och lisa åka tidigt till globen, för fick precis reda på att vi kan sitta vart vi vill, men man måste ju stå först i insläpps kön för att komma in...right? ;)  haha vafan om vi ändå är där kan vi väll lika gärna springa som idioter till dom bästa platserna :P 
Men vi ses måste sleeeepa
imorgon börjar my hell day....//Felicia  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0