Taggish för lov och träning!

Hej! Nu är det äntligen lov ;) Super nirre ju! Sjukt kul när vi kom till skolan imorse, hade idrott först på  morgonen och det är liksom en hall som ligger en bit från skolan men sen när jag och Kajsa öppnar skoldörren är det helt mörkt i entrén och sen är det en massa spindelnät vid receptionen och man ser en massa 6.or och 7.or gå förbi med värsta halloween kostymerna! Hahah det var faktiskt riktigt kul, skolan var pyntad med halloween grejer, vid kaffeterian fanns det några "grytor" som rykte, och alla lärare var super bra utklädda! Och massa elever speciellt dom under oss i 9.an hade också massa knäppa kostymer ;) Själv tog jag lite "blod" under ena ögat mest för att jag fick lite halloween stämmning när jag såg allt, synd bara att nästan ingen i 9.an hade fixat sig
Men det var tydligen första gången KS hade det här för vi har en ny rektor sen den här terminen och just nu är han grym! För vi fick kexchoklad, äppel cider och någon konstig vitchoklad grej vid lunchen? ;) haha
Nä men ni skulle sätt det var verkligen skit kul!
 
Lite pinsamt dock orkade inte tvätta bort blodet så jag åkte buss med det hem, åkte först med en kompis sen gick hon av och då kom jag på att jag hade kvar blodet, och det var en gubbe som såg skit skraj ut när jag gick förbi, hans ögon blev liksom extremt stora och han viskade till en tant brevid? ;P
 
Men vi ses ska fixa mig till träning, ska träffa Tindraaa <3 Sen blir det hem med lite plugg(är inte färdig med en grej och den ska in idag) och x factor! åh tagga isak och oscar <3 haha
(oopsi långt inlägg det blev....)
 
haha där är den där rykande "grytan jag pratade om ;)
och en snygg bild på mig,mickan och Jolanda :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0