Wiee! 19 okt <3

Hej! Fan vad man är glad nu, hehe
Jag och Lisa ska nämligen på x factor om två veckor! på live sändningen :D haha så sjukt taggad!!
Lite kul för på slutet av träningen när vi stretchade satt jag  och klagade på att jag aldrig skulle få se isak live, sen bara helt spontant bestämmde  jag och Lisa att vi ska gå på x factor? Så vi satt sen och kollade efter biljetter på våra mobiler. Sen när jag kom hem hade folk redan hunnit köpa alla platser som finns för den kommande fredagen, så vi köpte för om två veckor, vi kunde gått på genrepet den här fredagen men vi vill gå när det är live, Såå nu ska vi på x factor live (:
Hoppas verkligen platserna är bra! Dom är nog det eftersom vi beställde så tidigt! ;)
Men vi ses ska sova nu!//Felicia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0