Ännu en ny blogg på inkom!

Hej, ska skaffa en egen blogg nu! Eftersom det här var min och Queens blogg från början där mest jag bloggar nu, så känns det bättre att skaffa en helt ny blogg! Mikaela har som tur erbjudit sig att göra designen:D så oteknisk som jag är hehe ;)
Nä men vi får se när den är färdig...På min nya blogg kommer jag blogga om kompisar, skolan, cheerleading, tränings tips, smink, random och typ dans (för jag ska börja med dansen igen också)
Men det är i alla fall några saker jag kommer skriva om. Ska försöka ha många, stora "fräscha" bilder och inte skriva så mycket text ;) så vi får se hur det går med det?
Haha ska förresten börja med världens tränings schema med Mikaela! Vi började prova massa snygga träningskläder idag och blev så taggade att komma i form så vi ska försöka bli extremt vältränade inför sommaren! <3 och det ska hålla, inte slutas efter en eller två veckor :)

Haha men vi ses, Bjuder på några cp bilder från idag hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0