My head !

Hej, fy när jag vaknade hade jag en extrem huvudvärk! Jag har sovit väldigt dåligt inatt....kanske för att Isolde hade massa kompisar över igår som behövde låna mina madrasser för dom skulle sova över, så det kändes som att jag sov på en planka inatt, min nacke och rygg känns helt förstörd -.- ska iaf duscha och äta lite, sen åka till typ min hy spa grej, haha vet inte vad det heter med det kom ganska lämpligt nu när jag har så ont överallt. Fast jag önska jag hade kunnat åka och lyssna på Isak som är i Stockholm idag, men ingen vill såklart vara schyst och följa med för miiiin skull :(
Haha vi ses, och förresten snart slutar jag blogga här! Wiee en ny blogg på G

I just love the smell of someday in the morning <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0