hatar ibland blogg.se

hej! idag hände inget specielt jag sov till ett! :S och sen blev det mörkt efter två timmar! kan inte gå upp ett imorn också! ska försöka gå upp minst elva iaf :P men jag fick så tråkigt att jag tänkte sätta på lösnaglar och sen prova min nagel ide, men det blev lite fail för mitt lösnagel lim e slut(jag råkade hälla ut allt på mitt nattduksbord -.-) så jag försökte hitta det thailändska limmet vi köpt i thailand,det e lika starkt som lösnagellim (Om inte starkare)men såklart hittade jag det inte! så jag tog inga lösnaglar, jag gjorde istället min nagel ide: (tyck inte jag e dum nu) först klippt jag ut mönster ur tidningar sedan satta jag nageln vid mönster jag klippt ut och klippte så den formades efter nageln, sen när jag gjort det med alla naglar så tog jag genomskinligt nagellack på pappers mönstert och satte på nageln(alltså papper ur en tiding) lät det torka och drog några lager över så nageln skulle tåla vatten, och får jag säga det själv blev det ganska bra :P (men rekomenderar att inte göra det, det är väldigt pillit kladdigt och sånt, det e bara jag som e lat och inte orkar måla egna detaljer XD) visar bild senare :) aja hade tänkte lägga ut en rolig video men så klart ska blogg.se cpa så det går inte att varken lägga upp bilder elr videos -.- så jag skriver bara FV//sorry att jag skrev en bok IGEN! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0