Jul! :P

hej! elr aa GOD JUL!:) egentligen bryr jag mig inte så mycket iår(precis som queen) förra året var jag mer taggad nu har jag ingen jul stämning, och så har jag inte önskat mig nåt specielt -.- hoppas mamma kommit på nåt bra som inte jag kommit på att jag velat ha hon gör så ibland ger mig nästan allt jag önskar mig plus lite till :P men idag fick jag ändå lite julkänsla jag bakade hela eftermiddagen typ :P gjorde päron marispan svampar toppade i choklad och rullade i strössel :) och choklad klubbor med dekorationer :P sen gjorde mamma lite grejer och isolde också, haha men alla mobbade mammas så kallade mozartrulle(nåt bakverk elr vad man säger) isolde ba det ser ut som en bajskorv , jag sa att det såg ut som en bark stocke och daniel kallar det mozartkorv, fina namn till hennes "mozartrull" :D

mår bättre idag elr nu på kvällen, har lite ont i halsen, men det går bra :P (katja verkar ha det värre)
har märkt en sak nu när jag varit hemma så har jag blivit fett flumm, jag garvade åt isolde idag! :O för att mamma ba aa jag tycker vårt efternamn e fint, jag ba nee det e fett fult jag tänker ändra det när jag blir stor, mormor ba det är flera som brukar säga: vilket vackert efternamn jag önska jag också hette så, då hör man isolde i bakgrunden ba varför gifter du inte dig med mormor då? XD asså jag dog! fett tråkig jag e men hon lät fett rolig när hon sa det :P
och mormor sa att det var en kvinna som sa det XD

aja ska inte tråka ut er! blir så sur på mig själv nu har jag skrivit en bok IGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0