roligast ju!

Hej! idag så gjorde vi en fett rolig lek på dansen XD först skulle alla i klassen sitta ner och kolla när två i klassen dansade till en småbarns låt, och dom skulle blunda dessutom, och så fick man välja ett nummer 1-18 (alltså vilket nummer på låten som kom) asså alla dog av garv åt dom som skulle dansa, eftersom det såg så dumt ut, den ena hoppar omkring den andra står och snurrar runt i cirklar, till en småbarns låt XD man såg ju inte så det var det som gjorde det så kul man såg inte vad man gjorde för steg elr nåt XD 
själv dansade jag med Angelica :) vi såg nog riktigt dumma ut vi också :P

mina favoriter var: Hanna och clarissa 
                            Fanny
                            Katja
                            meron och clara
                    
                         Det var typ dom :P

önskade att vi filmade det, ni hade gillat det XD tro mig :D

lite bilder från dansföreställning kvällen :)



 stället där vi åt :) mexikansk mat :D
   
ser ut som att både jag och katja har dom där bussgrejerna i munnen :S det hade vi faktist inte.....inte jag iaf XD

ute i stan :D

haha skumast asså XD

här har vi fotografen fanny :) det e hon som har fotat nästan allt typ :P

när man går vilse ska man altid krama något XD det lärde jag mig i förskolan :P

haha konstig bild :P

nu är vi innuti opera salen eller vad man säger :P

Grupp foto!

tro mig kära läsare den där taklampan är större än ert rum! den är större i verkligheten :P



jaa det var ju lite bilder jag la ut XD  nu börjar jag ju skriva mindre och lägga ut mer bilder vad e bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0