wow!

Hej! idag har jag faktist åkt skridskor i kungträdgården med queen,fanny,katja och aisan :) först ville jag inte för jag ville inte ha hyrda skridskor, och så senast jag åkte sög jag för det var ett tag sen,(kunde liksom göra en snurr och åka på ett ben och sånt när jag var liten :P) men till slut lyckades dom övertala mig att åka men när vi stod i kön för uthyrning så skriker jag fett högt ba SKÄMTAR DU MED MIG! (det var fula slitna hockey skridskor en tjej fick, sen såg jag att hela stugan var full med sånna) och han som stod där inne och gav alla skridskor hörde det...hehe kommer inte ihåg vad han sa det var iaf lite pundigt av mig att skrika det fett högt XD

aja trots dom konstiga skridskorna man hade ,två olika färger faktist ketchup och senap färg XD så gick det ju ganska bra :P jag åkte iaf och rammlade ingen gång "stolt" aja sen efter gick vi runt lite och kollade på julmarknaden man fick verkligen julstämning med julmusik,snö,is bana, julpyntning överallt och jul marknad :P efter blev queen galen hon ville ha mat -.- så vi åkte till slussen och lät queen äta på en taco bar XD då var hon nöjd men sen frös jag och aisan och vi pallade inte åka runt i stan mer så vi sa tack och adjö och lämnade queen,fanny och katja kvar i slussen :P (men dom hade det nog väldigt trevligt med att äta ben and jerrys glass på vintern XD)

jaa det blev ett långt inlägg tyvär! :P grattis ni som läste hela! :D ni får se bilder sen ;) imorn hem till kattgrisen(katja) hmm undrar om vi ska mata hennes radio hoppas aisan kommer behöver hennes hjälp :P (fråga inte varför vi matar en radio)



aja nu ses vi hejdå! btw snart e det jul :P (något specielt ni önskat er??...själv önskar jag mig skridskor vita och fina som fannys ska dom vara XD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0