AJ!

hej! hände inget intressant idag i skolan jag var stressad som ni vet över gitaren igår...det gick bra :P gjorde typ inget fel och lärde mig allt utan till ovanligt snabbt idag....tror han gick på att jag övat ;) men imorn tror jag att jag ska på bio med nån :P den som nu kan ,hoppas! vill inte gå på söndag med mamma och isolde -.- 

men jag har ovanligt ont i ryggen asså jag kan inte böja mig nu det känns som att den vill förlamas elr nåt :S borde kolla det där...men som sagt e sveriges lataste männsika så PALLA! XD btw(betweenXD) mitt ena ben har blivit konstigt igen hade ont idag när jag satt konstig elr så !! har alltid ont nånstans XD

jag har märkt en sak jag berättar ganska mkt om mina STORA problem XD typ varje dag :P ....... men aja jag hoppas ni gillar tävlingen :P 

se ya!  

fett gammal bild typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0